Monday, November 11, 2013

GLA & cyst - testimoni

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ok..sebenarnya saya dan shaklee hanya secara kebetulan.. saya consume dan serasi, dapat pulak free membership. 

Sebelum ini saya tidak menceritakan kepada sesiapa pon mengenai shaklee. Malas nak sharing kononnya. Dan saya tak ingat pon saya ade cerita kat kawan saya yg saya ni SID.

Tiba-tiba kawan saya contact tanya details pasal GLA. Housemate dia tanya coz dia banyak baca testimonial kata GLA ni elok untuk mengecutkan cyst. (Terkejut jap sebab tak expect orang akan tanya). Bile orang dah tanya baru terhegeh-hegeh nak study.hehehe

Alhamdulillah..setelah memberi penerangan tentang GLA dan kelebihannya..housemate kawan saya (kak sha) setuju untuk mencuba.

Kak sha ni bagus. Dia cuba sungguh2.  Consistent pengambilan GLA. Lepas habis sebotol dia tambah lagi..next monthnya pulak kebetulan ada promotion buy 6 free 1 untuk GLA. Kak sha xlepaskan peluang ini...grab this promotion untuk dapatkan harga murah..

Kaksha ada cyst..3 biji..Alhamdulillah.  Dengan mengambil GLA consistently. Masuk botol ke3..kaksha pi checkup doc..hasil yang mengujakan...daripada 3 cyst sekarang tinggal 1.

Semoga dengan pengambilan gla secara consistent. .kaksha kembali sihat dan bebas dari cyst. Mari kita sama-sama doakan.

Sekiranya anda turut menghadapi masalah kesihatan yang sama dan sedang mencari perubatan alternatif. Why not try it? Shaklee telah diuji secara klinikal dan dijamin selamat.

Huhungi saya untuk details info

Mazlinda
SID : 917321
WhatsApp : 0172593659
Email : mazsleen@yahoo.com

4 comments:

  1. bini wak dulu pon ade cyst., gi operate buang je cyst ituuu., uhhUUuu

    ReplyDelete
  2. Wah betul2 berkesan eh GLA ni!

    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. itu bonus buat dia bila berusaha demi kesihatan diri.

    ReplyDelete
  4. Saya memakan shaklee walau pun taak ada sakit apa2. Ini bukan blogwalking. Saya tak suka buat blogwalking. Saja nak kongsi cerita pasal makan shklee.

    ReplyDelete